بازگشت محصول

شرایط و رویه بازگشت کالا در تیک مد

شرایط بازگشت محصول در تیک مد:

تنها هدف تیک مد رضایت کامل شما و دسترسی آسان به تجهیزات پزشکی می باشد. به این منظور امکان برگشت سریع محصول و عودت وجه پرداختی امتیازی است که برای کاربران سایت درنظرگرفته شده است. امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۳ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان تیک مد تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمی شود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست ،به آدرس انبار تیک مد برگشت خواهند داد. فقط برای شهر تهران، امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز، توسط سرویس حمل تیک مد وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم ارسال باشما برای هماهنگی زمان تماس خواهندگرفت.

شرایط بازگشت محصولات دیجیتال و الکترونیک :

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش،از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا ۲۴ ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به تیک مد صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و … باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، می بایست ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان تیک مد اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد.

 درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.

خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان ۷ روز، تیک مد هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد. در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.

آیا تیک مد هزینه بازگشت محصول را پرداخت می‌کند؟

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان تیک مد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چقدر طول می‌کشد تا محصول برای من ارسال شود؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق پیک تیک مد ۱تا ۴ روز کاری زمان خواهدبرد. در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به نحوه پرداخت، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، پیشتاز و چاپار ارسال خواهد شد. تیپاکس و پست جمهوری اسلامی ایران در پرداخت نقدی، پیشتاز و چاپار در پرداخت آنلاین انتخاب خواهند شد.

هزینه ارسال محصول چگونه است؟

هزینه ارسال بسته به نوع محصول و فاصله زمانی و نوع ارسال متفاوت خواهد بود که در مرحله انتهایی خرید به هزینه های سفارشی اضافه خواهد شد 

آیا تمام آیتم های سفارشم رو در یک بسته بندی دریافت خواهم کرد؟

تیک مد پس از تامین تمامی اقلام سفارش داده شده توسط کاربر اقدام به ارسال خواهد نمود.

آیا امکان ارسال ۲ سفارش به صورت همزمان برای یک آدرس وجود دارد؟

در صورت یکی بودن آدرس ایمیل ها و یکسان بودن آدرس، شما می توانید با تماس با تیم خدمات مشتریان درخواست خود را اعلان نمایید. توجه داشته باشید باتوجه به تامین کالا از تامین کنندگان متفاوت زمان ارسال با این روش زمان بر می باشد.

آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

اگر به هر دلیلی سفارش کنسل شده از سمت شما دوباره ارسال شده است، لطفا از مامور پست یا پیک تیک مد تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نمایید. اگر به هر دلیلی در آن زمان تحویل گرفتید، خواهشمندیم شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید.

منظور از ارسال اکسپرس که در کنار برخی از محصولات قرار دارد چیست؟

فقط در بعضی از کالاها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد که به قیمت کالا و نوع پرداخت بستگی دارد و در قسمت توضیحات آن کالا ذکر شده است. با کلیک بر روی آن می توانید به صفحه مدنظر وارد شده و شرایط آنرا مطالعه نمایید.

آیا امکان انتخاب نوع ارسال وجود دارد؟

متاسفانه امکان انتخاب نوع ارسال وجود ندارد. فقط در بعضی از کالاها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد. تحویل کالاهای شامل این سرویس ‏(‏شهر تهران‏)‏ در اولین روز کاری بعد از سفارش انجام خواهد شد.

برگه تحویل کالا چیست؟اهمییت مطالعه دقیق برگه تحویل کالا چیست؟

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که پیک تیک مد آن را به هنگام تحویل کالا به شما، در اختیارتان خواهد گذاشت. این برگه فهرستی از انتظارات تیک مد از شما به هنگام دریافت و پذیرش کالاست. تیک مد فرض می‌کند که شما به عنوان مشتری با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که پیش از پذیرش سفارش خود، کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی جعبه با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. با این حال اگر در زمان شروع استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، خوشحال خواهیم شد که برای حل آن با تیم خدمات مشتریان تیک مد تماس بگیرید.

من سفارش را دریافت کردم ولی از آن راضی نیستم , آیا امکان تعویض کالا وجود دارد؟

خیر. متأسفانه طبق شرایط و ضوابط تیک مد برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست. خواهش می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از تیم خدمات مشتریان تیک مد کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که برای برطرف شدن مشکل شما را یاری کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *